Pristatymo būdai
Atsiėmimas mūsų biure Vilniuje
Pasirinkus šį pristatymo būdą, galėsite atsiimti prekes mūsų prekių atsiėmimo punkte tą pačią dieną (iki 17:00). Prieš atvykstant iš anksto suderinti atsiėmimo laiką.
Kurjeriais 1-2 dienos
Saugiai supakuotos prekės bus pristatytos kurjeriais per 1 darbo dieną (jeigu užsakymą pateikėte iki 13:00).
Atsiskaitymo būdai
Grynaisiais pinigais
Jūsų patogumui už prekes siūlome atsiskaityti grynaisiais pinigais. Pasirinkę šį mokėjimo būdą, atsiskaitysite Jungiklis.lt biure.
Dėmesio: prekių atsiėmimo metu turėkite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.
Elektronine bankininkyste (Paysera)
Jungiklis.lt už prekes galima sumokėti naudojantis populiariausiomis elektroninės bankininkystės sistemomis: AB bankas „Swedbank“, AB „SEB bankas“, „Nordea Bank Lietuva“, Danske Bank A/S Lietuvos filialas, AB „Citadele bankas“, AB „Šiaulių bankas“ ir kt.
Bankiniu pavedimu
Už prekes galite atsiskaityti atlikdami įprastą pinigų pervedimą į mūsų sąskaitą. Mokėkite į banko sąskaitą LT723500010001468384. Gavėjas: UAB „Mono prekyba”. Mokėjimo paskirtyje reikia nurodyti užsakymo numerį (užsakymo ID). PVM sąskaita faktūra bus išrašyta tiesiogiai pirkėjui.
Prekių grąžinimas
Pirkėjas turi teisę grąžinti prekes, kurios buvo nemontuotos, su nepažeistomis pakuotėmis pranešdamas apie tai raštu, elektroniniu paštu ar skambučiu, prekes grąžindamas savo lėšomis per 60 kalendorinių dienų nuo užsakymo įsigijimo ar pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui); Lėšos pirkėjui atsisakius sutarties grąžinamos per 14 d.
Prekių garantija
Visoms prekėms suteikiama 2 – 5 metų garantija.
Prekių nuotraukos
Prekių nuotraukos pateiktos elektroninėje parduotuvėje gali neatitikti realios prekių išvaizdos, spalvos, formos. Informacija prekės aprašyme yra bendro pobūdžio ir gali nesutapti su informacija ant prekių pakuotės.
Skundų ir žalos atlyginimo tvarka
Neteismine skundų ir žalos atlyginimo tvarka, sprendžiant tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287str. 1 d. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėja prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą.
• Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės
adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
• Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų
ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/.